torsdag 27 augusti 2009

Ny plånkilånka!

Det här är min nya plånbok. Jag gillar den skarp för utöver pengar så får man plats med både pass och läppsyl samt krims krams som smycken och hårnålar. Detta tycker jag ju är väldans praktiskt. Jag köpte den på Täby backluckeloppis förra helgen för 15 kr. Jag och Semhar var där och sålda min, mammas och Jonas gamla grejer (mest skit). Det var en varm dag med mycket människor, fast det bästa på hela dan var nog plånkan faktiskt.
Ja nu har sannerligen hösten börjat. Skolan har kommit igång. Den här terminen är den sista på Lärarprogrammet, min kurs heter Didaktiska perspektiv på läs- och skrivutveckling. Känns ju lite märkligt att snart vara klar........

2 kommentarer:

Krickelin sa...

Vilket fynd. Jättefin. Jag är också på jakt efter en sådan plånka. Ha en fin dag.

flickanochtanten sa...

väldigt fin. det är nåt speciellt med knäppena på såna där. jag har flera stycken, man får aldrig nog, men ingen blommig som din. lycka tillmed studierna!