måndag 31 augusti 2009

Det var inte igår man blev kär i de materiella tingen...

...men nu hände det. Jag bara älskar mitt nya armband, inhandlat på mango. Vad jag betalade för det talar vi inte högt om, men det är en dyrgrip kan jag lova. När jag var yngre hände det ganska ofta att jag blev kär i kläder å sånt. Kunde stå och spegla mig om och om igen, och prova det med olika outfits. I ärlighetens namn så har inte det hänt på länge även om jag gillar att shoppa......fast igår kväll sprang jag till spegeln ett antal gånger, hade armbandet i knät och satt faktiskt och funderade på hur kul det skulle bli att få gå ut med det på armen... tro mig det är tecknen på sann kärlek (alternativt rent dårskap).....

2 kommentarer:

prylpinglan sa...

haha du e så rolig! ja armbandet var fint! krama

Anonym sa...

väldans fint armband hurdudu!
kul att ses idag på su! på fredag ses vi igen! :) massa kramar