onsdag 3 juni 2009

En del säger hunschex...

Jag gillar hudkex, fast har aldrig riktigt tänkt på det tidigare. Köpte det fina Maija Isola (Marimekko) tyget på tradera. Och varje dag cyklar jag förbi massa hundkex...........
Hittade ett litet grönt budskap idag. Och det passade så bra. I mitt huvud har det i 10 veckor pågått en slags rusningstrafik av c-uppsatstankar....som dom senaste dagarna har liknat Tokyos tunnelbannor...... men idag lämnade vi in.... och om en vecka blir opponeringen... och nu ska jag stanna upp och kliva ut ur rusningstrafiken...... ta emot kyssen.....påbörja den lugna stressfria tankepromenaden........och skicka vidare kyssen till den som vill ta emot den!

4 kommentarer:

prylpinglan sa...

jag säger hundkex! vart på stan hittar du alla sånna där små meddeladen??? ja men bör stanna upp lite å bli mer medveten om livet de rusar annars bara iväg... tänk ändå va snabbt de där tio veckorna gått... kramis

Anonym sa...

jag säger också hundkex! fast A säger hundschexs! eller nåt i den stilen! :)
Ja jag är så stolt över oss att vi genomlidit dessa veckor! jag kunde knappt vakna imorse men nu e jag uppe! Blir ju faktiskt lite konstigt att inte träffa dej idag..hmm hoppas du får en bra dag ändå ;)
Kram!

Ewa sa...

Grattis till er båda! Jag förstår precis hur det känns! Nu är det snart över. Det blir tomt ett tag men man vänjer sig snabbt med friheten :-)

metamorphosis sa...

Så fint meddelandet var...
Hoppas oponeringen går bra!