lördag 27 juni 2009

Må du vila i frid Michael

Sammanträffande eller inte, men den kvällen Michael gick bort satt jag å mamma och pappa och lyssnade på Michael och J5 på Spootify............. Som en chock fick jag sen beskedet tidigt igår morse. Fast kanske var det ingen chock med tanke på allt han har fått utstå........... Jag älskar Michael och för mig är han otroligt mycket större än Elvis, och förmodligen större än vi kan förstå. Han är/var en pionjär och har skrivit en sån galen historia och jag känner mig välsignad att ha fått växa upp med hans musik. Igår var jag på Joels stora grillfest i Haga parken och det var MJ musik för hela slanten, och det fortsatte vi köra på Klubban. Det här blir ett hyllningsinlägg.

1 kommentar:

George sa...

Känns jättekonstigt att han är borta nu. Tycker det är så sorgligt med tanke på att han precis skulle göra comeback och han tydligen varit helt "frisk" innan det hände.
Växte också upp med hans musik... R.I.P. Michael!