torsdag 10 september 2009

Inlägg nr 100!


Ja, kära vänner det här är mitt hundrade inlägg, i en annars inte så lång bloggkarriär. Faktum är att jag för några dagar sen tänkte göra ett inlägg om nån vanlig intresse-flagga, men insåg då att det skulle bli inlägg nr 100. Och töntigt nog så avstog jag då från att göra ett inlägg för att jag tänkte att nr 100 måste ju bli ett brakinlägg......... ett sånt där inlägg som man länge kan blicka tillbaka på och slå sig själv på axeln för att det är så outstanding..........problemet är att jag inte vet hur ett brakinlägg ser ut. Orkar heller inte fundera vidare på det. Ni får helt enkelt hålla tillgodo med tre sommarbilder som jag själv gillar.
Ser faktiskt lite fram emot hösten nu...

5 kommentarer:

metamorphosis sa...

Grattis till 100:e inlägget!

Så roligt att titta underifrån på en prästkrage för en gångs skull... lite omväxling liksom?

Anonym sa...

Grattis! Tänk att bloggen redan är så gammal! Gillar särskilt bild 3! Hoppas du mår bra och att VFU:n går fint! Kram

prylpinglan sa...

men ååå den där prästkragen, äääälskar den! puss på dig tant bara barah!

Unknown sa...

Härliga somriga bilder! Gratulerar till 100 bilder!

Maria sa...

Grattis till hundra inlägg. Gillar perspektivet på bilderna...