onsdag 1 juli 2009

Fina cafemöbler å glassen var god

Jag har ju tidigare nämnt att att ambitionen med den här sommaren är att vara en slacker å på ett fridfullt sätt ta dagen som den kommer. Jo men hittills så....... Den här veckan kommer bli min ända jobb vecka. Jag jobbar ute i Nacka på ett kollo för autistiska ungdomar. Jag skulle ha jobbat en vecka till i sommar. Fast det jobbet krockade med den här veckan. Vad är oddsen? men jag hänger inte läpp över det. Pga sekretess å sånt kommer jag inte blogga om livet som kolloledare. Men jag tänkte blogg om annat som faller mig in.....
I dag stötte jag på så fina cafémöbler må ni tro. Glassen gick inte av för några hackor heller, jag tog tre kulor:

Apelsin-morot, Polka och Fläder-citron

3 kommentarer:

metamorphosis sa...

Det blir liksom godare att fika med vackra cafémöbler...

prylpinglan sa...

ååå va mumsigt! jag åt två kulorsglass igår polka å pecannötcola! du såg du mitt sms här om dagen??? kramis

HELLO TIGER! sa...

Vilken spännande smak, apelsin-morot! Och jättesnygga cafémöbler!