tisdag 5 maj 2009

Jag e så trött

Det har varit en lång dag idag. Rolig men så lång. Jag gick upp i ottan för att c-uppsatsa med Helena. Den här veckan genomför vi några lektioner på våra praktikskolor för att undersöka en grej som jag är för trött för att beskriva. Sedan blev det raka vägen till jobbet. Slutade 22:15 och nu sitter jag här i soffan å är så där galet/makalöst trött. Jag e så trött så att hälften hade varit nog. Jeg är kjempe schleten (norska). Varenda liten millimeter av min kropp är trött. Jag är så trött att jag inte orkar röra en min, knappt att jag orkar hålla munnen stängd. Det enda som rör sig är fingrarna som skriver på tangenterna. Nu undrar ni säkert vad bilden har med saken att göra! Och då ska jag berätta att den har ingenting med någonting att göra. Men nu ska jag lägga huvudet, eller framförallt nacken på min nyinköpta ergonomiska nackstöds-kudde. God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh jag är såååå trött sarah. det vet du för det har jag vart hela dagen. och din beskrivning av tröttheten är som handen i handsken, så träffande. man sitter bara som en död fisk och kämpar mot undergången! du är fin du charley! vi ses imorrn i ottan igen, tröttare än nånsin! ;)