lördag 24 oktober 2009

Cupcake-burk

Det är så man vill sluka burken. Och strunta i innehållet. Inhandlade den i affären Daisy dapper i dag. Tänk så svårt det ska vara att hålla i sina förvärvade slantar som kommer 1 gång i månaden. Handlade lite annat också. Några klädersplagg. Inte så speciellt nödvändiga grejer. La faktiskt tillbaka många saker också. Det var duktigt. Fast den här burken har jag spanat på ett tag. Så den kan man kalla ett genomtänkt köp och en väldigt nödvändig pryl....
Trött dag idag. Tror inte riktigt att jag har vaknat. Jag satte mig framför TVn för att titta på idol. Allt blir mörkt. I nästa sekvens vaknar jag upp för att hör Jidhe säga: "så nu har alla idoler sjungit, vi ses efter nyheterna." och programmet var slut. Snopet. Snacka om snuvad på halva kvällen. I morgon ska jag på Bröllop i Eskilstuna. Det ska bli kul. Bäst att jag går och lägga mig på riktigt nu. Later!

6 kommentarer:

C. Tvillingmamma sa...

Shit va häftig!!! :)

metamorphosis sa...

Förstår att den var svår att motstå, den var ju fasligt söt!

Skulle själv ha svårt för totalt köpstopp (förrutom de gånger det är en ekonomisk nödvändighet förståss) men bara detta att faktiskt reflektera över sin konsumtion tror jag är nyttigt bara det!

Ewa sa...

Vilken tjusig burk! Vill också ha!

Anonym sa...

www.daisydapper.com

Yllis sa...

Jag vill ha din burk. Så himla gärna vill jag ha din burk!

Bara barah sa...

Bra att veta att ni är spekulanter på burken Ewa och Yllis;-) jag vet ijallafall en som snart fyller år.......