onsdag 14 oktober 2009

Kan bli den nya gå ut frippan....

Idag har jag varit hemma och pluggat. När jag är hemma och pluggar händer även annat. Och annat kan innebära allt ifrån att plantera om blommor till att städa toan. Idag innebar det att göra olika frisyrer och ett spontanbesök av Prylpinglan och min guddotter "lilla L". Jag bjöd på min Barah burgare som jag bloggade om nyss. Det uppskattades av Prylis. Lilla L bjöd jag på mitt gitarrspel samt skönsång. Hon lyssnade med stora ögon och öppen mun. Sen kom en lång gäsp. Somnade sen in på sin mammas mage.....
Jag tittar nu på klockan och kan konstatera att det närmar sig natta...
Nä men... om man skulle ta och plugga lite då...

7 kommentarer:

prylpinglan sa...

tack för idag! barah burger va super god! rekomenderas starkt!!!
jo lilla l fick en alvedon å mådde bättre sen... kramis

Linnéa sa...

Tack så hemskt mycket för din kommentar på min blogg! Det glädjer mig att du tyckte om inlägget. Vad är det du pluggar till?
kram Linnéa

Bara barah sa...

Hej Linnèa, jag pluggar till "fröken" eller lärare för år F-5. Jag har en praktiskt estetisk inriktning. Så nu e jag på sista terminen å får förhoppningsvis jobb till våren:-)

Anonym sa...

snyggaste frisyren jag sett på länge! massa kramar

metamorphosis sa...

Lät som en rätt schyst hemma-och-plugga-dag... ;-)

Tummen upp för nya frippan - snygg med flätorna(?) där på sidan!

C. Tvillingmamma sa...

När jag ser "din" Lilla L på vilden...så blir jag nästan tveksam till om jag inte borde låta nån annan fota mina barn så... Ljuvligt!

Och gitarrspel hade man inte sagt nej till heller...

Bara barah sa...

He he åh aldrig tidigare någon som bara så där utan vidare blir sugen på mitt gitarr speleri, tack Tvillingmamma!