tisdag 28 april 2009

Köpt tuschpennor

Trevligt det var nu när lönen kom. Jag sprang genast till Inspira som ligger vid konstfack och köpte tuschpennor som H tipsade mig om. Dom har hur mycket olika sorter som helst. Jag köpte ett gäng promarkers, 2 poska och en burk flytande tusch. Har inte prövat den flytande än men det ska bli intressant vill jag lova. Jag håller ju som sagt på och prövar mina vingar när det gäller att måla med tusch. Här är två teckningar med lite olika karaktär. Känner mig lite nöjd med dom på nå` vis, om man får säga det själv. Jag kallar dom; Vårkänslor och Posh Jojjo.

4 kommentarer:

Anonym sa...

men hur snygg va inte den sista då!!! jag gillar att hon har blommor på halsen och i ansiktet och jag gillar hur hon slängt sin kappa lite nonchalant över armen och att hon är så tuff att hon kan jojja och titta åt ett annat håll samtidigt som hon går! jag säger bara: bara barah + tusch = SANT!

Bara barah sa...

He he gulle dig!

med nål och tråd sa...

Ja promarker det är grejer det. Jag blev väldans förtjust i vårkänslor. Fint!

C. Tvillingmamma sa...

Jag giller Verkligen din teknik,och beundrar alla som kan använda tusch (jag kan inte :))

Varför blommorna i ansiktet på Posh?