måndag 20 april 2009

I helgen

Blå himmel! I lördags var jag ute på en solig promenad med S på Djurgården. Egentligen skulle jag ligga hemma å kurera mig från min hosta fast solen sken så fint utanför fönstret och TV:n har ju som sagt "checkat ut" så det kändes så extremt trist att vara hemma. Vi mötte upp J och hennes nya kärlek på en fika. Två utgångar har jag även hunnit med i helgen. Riktig kul kul faktiskt det känns som att det var ett tag sen. I fredags spelade P skivor på Vampire L och gissa om jag kom i rättans tid - jag gled rakt in i århundradets (ok liten överdrift) grymmaste gitarr rif - Beat it med Michael Jackson. Tur att jag hade dammat av min gamla luftgitarr! I söndags firade jag påsk nr 2 hos mina kusiner. Det blev som väntat grym mat å dans - bra helg!

2 kommentarer:

Maria sa...

Vilka läckra bilder!

Anonym sa...

Fina Sarah! Jag tycker faktiskt om dina vass-bilder, det vet du! Hoppas du inte blev jättenedstämd av det jag sa. Det var bara för att du bad om konstruktiv kritik. Men det behövs nog inte nu när jag ser efter för bilderna är underbara ändå. Så Bettan, glöm allt jag sa, vill du gifta dej med mej!?