tisdag 21 juli 2009

Nu blir det åka av det......

Jag satt bakpå Hd:n och höll ett krampaktigt tag om Per-Åkes midja. Helt knäpptyst tror jag att jag var jag fast med största leendet under hjälmen. Wow! Ljudet av HD:n dånade, och jag bara njöt. Och ljudet är nog nästan det bästa med hela grejen, älskar dånet. Det e rätt grått och trist väder idag och jag blev magsjuk i natt....fast vad gör väl det när man har fått åka HD.
Och som ni ser på bilderna finns här även en gammal amerikanare och en ambulans.
Det finns som sagt motorintresserade personer här

4 kommentarer:

Anonym sa...

va du passar bra uppe på hojen! när ska du ta motorcykelkörkort?

Anonym sa...

sidovangsmotorcykel, dönönönö, sidovagnsmotorcykel, dönönönö kom och tänka på de låten av nån anledning.. fråga norrlänningarna om de hört'n föörut;)

nu eja hemma igen, å va de ä schöönt! Så kom nö så vi kan ses någe! pöss pöss på're!

Lady Thirty sa...

ojoj :)
vilken mc-tjej :D

Lemin sa...

Hahaha äntligen fick du åka en HD....bloody ass time! E gla för dig!!!!:) Hett med oversized skinjacka o handskar, haha. Puss